amintiri din epoca sesiunii

cred că fraza mea generală de început de postare ar trebui să fie „remarc că mi-au crescut buruienile pe pământul virtual”. dar nu-i o pierdere pentru omenire. n-am timp. de scris mărunțișuri irelevante pe-un blog puțin citit, de citit o carte până la capăt, de făcut lucruri. am totuși timp să mă țin de antrenamentul la box, și am descoperit că-mi place, chiar dacă-mi blestem zilele de fiecare dată. n-am știut niciodată care-i utilitatea unui sport, și anume să te deconecteze de la alte preocupări. cum ar fi sesiunea, de exemplu. și-i foarte revigorant să te bați cu o pernă, cu un sac sau cu o persoană. și când simți că nu mai poți și că-ți cad mâinile, să-ți imaginezi vreo profă antipatică sau vreo ființă care te-a călcat recent pe nervi, și să-ți revii miraculos, cu forțe noi. și după câte-un asemenea antrenament uiți și cum se ține un pix în mână și, mai presus de orice, uiți să te stresezi ca prostul pentru examene. probabil funcționează și cu sporturi mai pașnice, dar nu garantez, că eu n-am făcut alte sporturi.

urmează minunatul examen la laborator clinic. nu știu dacă am înjurat vreodată materia asta în public, dar e cazul să. nu chiar acum, că nu m-am apucat, dar curând.

nu am idei despre idei, nu-mi pasă că e iarnă, că asta nu-i așa o iarnă dramatică, deși știu că asta e cea mai mare problemă a omenirii acum. mi-e somn, mă dor toți mușchii și nu pot să mă mișc. scriu aceste rânduri cu ultimele puteri, comunic că sâmbătă la copac e un mare eveniment, adică redeschiderea cârciumii cu tot cu lăutarii de la mambo siria, acum mă voi prăbuși într-un somn fără grija structurilor de mâine.

Lasă un răspuns

