iarbă neagră

am fost în seara asta la un concert. chiar două, dacă punem și deschiderea ca fiind un concert separat. deschiderea a fost susținută de amarthalos. e o trupă compusă dintr-un singur membru, care-și spune și lui însuși tot amarthalos. am intrat pe pagina de feisbuc a trupei, unde scrie că Genre: ambiental mistic dark transcendental experimental spiritual fantastic perception. în realitate e un fel de muzică de lift, un ambiental comun pe care l-ar putea face oricine. eu nu l-am crezut când zicea că „piesa asta a fost compusă nu demult”. da, gen acum câteva secunde, că nu pare gândită mai amplu de-atât. și ne-a pregătit un filmuleț. erau niște peisaje random pe fundal, părea un screen saver de la un windows mai vechi. el se bucura de el însuși. la final a făcut baie de mulțime, adică s-a fotografiat cu vreo 2-3 oameni de public.

apoi au venit ăia de la allerseelen, pentru care cred că au venit toți oamenii ăia mulți, 30-40 câți eram. și au cântat ok, toate bune, am un singur reproș de făcut. duduia aia de la tobe s-a gândit să se plângă la început de concert că ea nu-și poate aduna ideile pentru concert, pentru căci i-a fost furat telefonul, cel mai probabil când mergea pe stradă (vigilența nu e caracteristica ei definitorie, ba dimpotrivă), dar ea nu e supărată pentru că își dă seama că suntem într-o țară în care oamenii nu au ce mânca! da, așa e, în principiu oamenii își aruncă banii de mâncare pe geam, mai ales când plătesc bilet la un concert ca să le amintească cineva că n-au ce mânca. tâmpito.

ieri am mers la mărțișor. nu m-am mai emoționat ca altă dată, încă-s supărată că îs ultima persoană de pe pământ care a aflat că arghezi era comunist, nu făcea doar compromisuri ca să aibă ce mânca, să nu râdă lumea de el că-i flămând. de-acolo am mers în piața sudului unde am cunoscut o babă care călătorea printr-o gaură de vierme (venea mereu din direcție opusă) și de fiecare dată ne cerea un leu. nu părea să aibă musai nevoie de un leu, cerea așa, ca să nu tacă, din pură demență senilă. sau poate n-avea ce mânca și duduia de la allerseelen avea dreptate.

trebuie să nu mai uit să-mi iau un marker bun, îs prea mulți de ponta la nivelul accesibil de desenat penisuri pe ei.

One response

  1. Multumesc de participarea in cadrul evenimentului si de faptul ca ti-ai facut timp de a scrie si despre proiectul meu in articolul tau. Spor la tot.

Lasă un răspuns

