feata armana

am mers la un concert armânesc, din cauză că ne plac lăutarii. și etniile obscure. a fost frumos, dar eram ca niște intruse printre oamenii care știau versurile și vorbeau limba. muzica e, desigur, ca o muzică populară (de exemplu). n-am înțeles mare lucru. când au luat o pauză din concert, solista ne-a adus tuturor la mese plăcintă de dovleac făcută de mâinile ei. am fost șocată și impresionată, ar trebui să facă toate trupele mâncare de servit spectatorii la concerte.

sănătatea mea a suferit traume. încă sunt în proces de refacere. pe drumul bun, totuși, dacă am reușit să ies din casă. ce bine e să bei un pahar de vin. și ce rău e să bei doar un pahar de vin.

am citit o carte de dan sociu. mi s-a părut groaznic. citește cineva așa ceva și-i și place? și de ce a luat băiatul ăla premii literare? așa ușor se dau premiile literare? păi mă apuc și io de publicat, că aparent standardele nu-s întotdeauna înalte. trăiam într-un balon, în ultimele luni citisem numai autori români faini. până la sociu.

Lasă un răspuns

