tranziție

conștientizez cu greu că am terminat ultimul examen din ultima sesiune. nu știu ce să simt. deocamdată simt că mi-e somn, îs pălită de oboseală, am o vagă bucurie-n mine, și totuși anticipez nostalgii crunte într-un oarecare viitor. mie mi-a plăcut școală, îs un om straniu. nu știu ce-o să fie viața fără 3 luni de examene la foc automat pe an. există viață după școală?

am fost la concert la triarii. în deschidere au „cântat” două „trupe”. de fapt erau doi indivizi, fiecare având un nume de trupă, când de fapt îs câte un singur om, și cântau la calculator ceva muzică ambientală electroceva, muzică bună de ascultat când ești pe-un trip cu lsd eventual, în niciun caz de dat bani pe bilet și s-o arzi plictisit prin control așteptând să termine mai repede de dat play la sunete cu care au jonglat ei acasă.

triarii au fost ok, aproximativ. am mers la multe concerte mult mai reușite. practic au făcut aproape același lucru ca ăia din deschidere, deși eu, naivă, credeam că nu se potrivesc puși așa laolaltă. ba da, că triarii tot ceva negative pe calculator aveau de oferit. diferența era că mai băteau în niște tobe și că mai cânta ăla la voce, da’ mai bine nu cânta, că realitatea e crudă și-n loc de vocea masculino-marțială din înregistrări, bietul băiat se prezintă pe scenă cu o voce banală, nu subțire dar nici gravă, ceva de om normal care recită niște versuri care nu mai sună deloc glorios și impunător, și nici nu-l poți lua în serios când zice că el îi the emperor of the sun, the first and the last. nu zic, îmi place muzica lor, dar nu mi-a fost dat prea des să dau de asemenea discrepanțe. dacă bei destulă bere, îs ascultabili și live.

m-am angajat, muncesc. și mă declar încântată de asta. am colege de treabă, nu proaste, slavă domnului, și am și pacienți faini, majoritatea tineri, înțelegători, dispuși să asculte sfaturi, nu catâri care să mă aștepte seara la colțul blocului să mă bată că nu le dau antibiotice și algocalmin.

Lasă un răspuns

