ranitidina

la farmacie vin oameni și cer ranitidină. nu par să aibă ulcer, ar avea fețe mai suferinde altminteri. îi întreb pentru ce vor ranitidină. „mă doare stomacul”, răspund ei prompt și uimiți că tuta asta-n halat e așa proastă încât nu știe pentru ce se ia ranitidina. încerc să smulg de la oameni informații. n-au nici pe departe ulcer, ci o hiperaciditate de la alimentație aiurea, de la bere, de la cola. și ei tratează hiperaciditatea cu antiulceroase, că așa au auzit ei, că ranitidina e bună, e puternică, face bine la stomac. le explic că nu-i tocmai așa, că n-ar trebui să ia ranitidină, aia se dă pentru alte bube grave, mai bine să ia un antiacid. majoritatea acceptă. dar la final îmi zic zâmbitori „dar dați-mi totuși și 5 pastile de ranitidină, să le am în casă”. pentru că ei probabil își imaginează că eu le recomand altceva că ăla-i produsul pe care-mi impune cineva să-l vând. s-au obișnuit toți cu ideea că suntem doar marionete la tejghea. și slavă domnului, am o șefă super care nu mă spală pe creier. ce e important să rețineți voi, ăștia care nu aveți vreo treabă cu domeniul medical sau farmaceutic, e că ranitidina nu se ia prostește.

Lasă un răspuns

