da așa este

am fost la sibiu, m-am minunat la becuri ca tot românul care se respectă în prag de sărbători, la mijloc de noiembrie. am apreciat nespus ideea genială de-a scrie pe tarabe ce conțin. e mai simplu să vezi de la distanță că ăia au turtă dulce și să decizi că nu vrei să bagi turtă dulce, fără să te mai freci de oameni. am revăzut un nicușor care mă pândește când mă spăl pe dinți și care simte când e filmat și-și ia un aer de viitor frângător de inimi. era să treacă anul fără să ajung la sibiu, iar asta nu s-a întâmplat niciodată în ultimii mulți ani. nici măcar nu simt că am plecat de-acasă, că acolo îs tot ca acasă. mai viu, să mă mai așteptați cu brațele deschise ca de fiecare dată.

ascult mambo siria comemorativ.

îmi place șoferia, e cel mai puternic șoc suferit recent, nu mă așteptam să nu fiu speriată de bombe, cu atât mai puțin să-mi placă. cine-ar fi crezut.

am început să citesc o carte-n italiană, mă mândresc cu asta. nici măcar nu e prima, am mai citit una mai demult, da’ aia era despre fascism, ceea ce-i ușor de citit și înțeles.

voiam să scriu o grămadă de chestii, dar le-am uitat. așa pățești când n-ai timp zile la rând să-ți faci ordine-n cuvinte. poate vreodată.

Lasă un răspuns

