patru!șapte! patru!șapte!

dacă mi-ar fi zis cineva acum câțiva ani că aș ajunge cu mare entuziasm prin primele rânduri la concert la dragonu, i-aș fi zis că e pe un trip bizar. că are halucinații cu balene. că fumează la bidon salvia divinorum. că visează ketamină multă, două cisterne.

am ajuns. cu mare entuziasm.

m-a lovit obsesia acum câteva luni. încă rezist.

a fost cel mai frumos concert la care am fost în ultima vreme. (celălalt concert din iarna asta fiind azis, dar dragonu > manelele bulgărești, evident). mi-a cântat toate melodiile preferate, și am aflat că melodia lui preferată e aia despre bârlad. surpriza serii a fost, desigur, primăvară ©haarp cord. la asta nu mă așteptam, iar aia a fost de suflet încă din vremuri imemoriale.

mi se pare frumos și totuși înspăimântător că au fost atâția copii în public. copii, adică persoane de liceu. nu-s învățată să fiu peste media de vârstă la un concert, dar bănuiesc că e timpul să mă obișnuiesc cu îmbătrânirea. în același timp, e bine că există atâția copii care ascultă muzică pentru poeți, nu pentru orice zdreanță. că există copii care poartă tricouri și hanorace cu radu gyr. că există entuziasm în direcția asta. că direcția asta e cu tricolor fluturând și #muiepsd. că direcția asta e cu jocuri de cuvinte despre medicamente. cum să nu iubesc dragonașu, man.

Lasă un răspuns

